I alle organisationer er dét at løfte medarbejdere nødvendigt. I CCC arbejder vi med kompetenceudviklende aktiviteter for medarbejdere i alle typer organisationer. Vi har særligt fokus på bedre, mere eller nye former for samarbejde samt øget motivation og deltagelse. Målet er at løfte medarbejdernes dialogiske kapacitet samt at skærpe blikket på sig selv i organisationen med henblik på nye kompetencer, større engagement og bedre trivsel.
Vi arbejder både med enkelte medarbejdere og med teams og teamudvikling, ofte i en kombination. Uanset om det gælder konflikthåndtering, nye opgaver, organisationsændringer eller noget helt fjerde, er den røde tråd i medarbejderudviklingsforløb at finde veje til en større værdsættelse og mere konstruktiv udnyttelse af egne og andres kompetencer i organisationen.
Interesseret i at høre mere? Ring og få en snak med:
Vi arbejder med konsulentrollen ud fra principper der gør det nemmere at forstå og understøtte organisationens arbejde, mål og retning samtidig med at du som intern eller ekstern konsulent får redskaber og tydelighed om din position i organisationen.
Ledelse er helt centralt for virksomheders og organisationers udvikling og kvalitet. I vores arbejde med ledelsesudvikling arbejder vi i to spor: Den individuelle lederudvikling & Udvikling af ledelsesteamet.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp til at vælge den rette konsulentydelse? Indtast navn og telefonnummer og en af vores konsulenter ringer dig op inden for 24 timer
CCCs vision er at løfte niveauet for coaching og ledelse i erhvervslivet. Det gør vi dels gennem vores uddannelser og kurser, hvor vi altid tilstræber at være foran de trends, der viser sig i markedet.
Dels gennem vores coaching, sparring og rådgivning, som altid har til formål at hjælpe det enkelte menneske til at lykkes med det, der er væsentligt for vedkommende selv og for de vigtige fællesskaber, vedkommende indgår i.
Værdierne frihed og værdighed er helt grundlæggende for vores daglige arbejde og den røde tråd i understøttelse af udvikling hos vores studerende, kunder og kursister.
Vi mener, at man kommer længst ved at værne om den andens værdighed og se mennesket i mennesket med de forskelligheder der viser sig.