Hos Frederikke finder vi en dyb og saglig viden om klassiske og moderne tilgange til coaching. Dertil kommer, at hun umætteligt absorberer filosofiske hovedværker og teorier på måder, som kan omsættes til handling.
Som coach, konsulent og underviser stimulerer Frederikke samtalen og læringen. Det gør hun med en oprigtig nysgerrighed og faglig spændvidde, som er sjældent set.
Frederikke er uddannelsesansvarlig for Master of Business Coaching, hvor hun også underviser, vejleder og superviserer. Hun er desuden en central figur på certificeringsforløbet i Big FIVE personlighedstest.
Frederikke er særligt optaget af kryds- (og somme tider spændings-) feltet mellem en retorisk og en dialogisk tilgang til kommunikation og samarbejde. Det udfordrer nogle gange måderne, man forstår og udlever autoritet, ekspertise, ansvar og roller på.
Frederikke har mangeårig erfaring med facilitering af kollektive læreprocesser, individuel coaching, teamcoaching, teamsupervision og dialogisk feedback.
Frederikke er en meget afholdt coach for såvel medarbejdere, mellemledere og ledere, som har brug for overblik, selvindsigt og handlekraft i deres komplekse arbejdsliv.
Ph.D i relationel retorik, Århus Universitet
Cand. Mag i retorik, Københavns Universitet
Certificeret i Big FIVE personlighedstest
Tilbage til Om os
Kunne du tænke dig at lære os bedre at kende eller høre mere om vores team? Indtast navn og telefonnummer og en af vores konsulenter ringer dig op inden for 24 timer.
CCCs vision er at løfte niveauet for coaching og ledelse i erhvervslivet. Det gør vi dels gennem vores uddannelser og kurser, hvor vi altid tilstræber at være foran de trends, der viser sig i markedet.
Dels gennem vores coaching, sparring og rådgivning, som altid har til formål at hjælpe det enkelte menneske til at lykkes med det, der er væsentligt for vedkommende selv og for de vigtige fællesskaber, vedkommende indgår i.
Værdierne frihed og værdighed er helt grundlæggende for vores daglige arbejde og den røde tråd i understøttelse af udvikling hos vores studerende, kunder og kursister.
Vi mener, at man kommer længst ved at værne om den andens værdighed og se mennesket i mennesket med de forskelligheder der viser sig.